فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: هدف اصلی در اقتصاد مقاومتی، کاهش نرخ بیکاری و افزایش سطح رفاه مردم است.

حسن یونسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون وظایف دولت در جهت پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اولین وظیفه دولت، حمایت از تولید ملی است.
 
وی در ادامه افزود: متاسفانه در کشور ما حمایت کافی از تولیدات داخلی صورت نمی‌گیرد، به گونه‌ای که بسیاری از صنایع از جمله صنایع نساجی دچار رکود شده‌اند و در این خصوص نیازمند اتخاذ تدابیر مناسب هستیم.
 
فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه برای رشد اقتصادی کشور همکاری و هماهنگی با سایر کشورها اهمیت زیادی دارد، گفت: هدف اصلی در اقتصاد مقاومتی، کاهش نرخ بیکاری و افزایش سطح رفاه مردم است و در این راستا مشارکت با سایر کشورها ضرورت دارد.
 
یونسی با تاکید بر اهمیت نقش مردم در راستای پیشبرد اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: مردم نقش مهم و کلیدی دارند و مهم‌ترین اقدامی که باید در این راستا انجام دهند، ایجاد پروژه‌های مستقل اقتصادی  و ترویج فرهنگ عدم وابستگی به منابع دولتی است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به تاثیر مخرب تحریم‌ها بر اقتصاد کشور خاطر نشان کرد: اگرچه کشور ما در یک رکود نسبی قرار دارد اما دولت تا کنون اقدامات مناسبی را در راستای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاوتی انجام داده است. 

 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار