جدال مردان دریا با مردان کویر در سواحل خزر

تقابل گيلانی ها و يزدی ها در ورزشگاه زنده ياد سيروس قايقرانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هفته هشتم ليگ برتر روز چهارشنبه با برگزاری شش ديدار در پنج شهر كشورمان پيگيری ميگردد تا يک سوم ليگ برتر اين فصل سپری شده باشد.

لسمان مروارید خزر-مقاومت گلساپوش یزد
امروز در ديداری زود هنگام نسبت به ساير بازيها مقاومت گلساپوش يزد در منطقه آزاد انزلي و در ورزشگاه زنده ياد سيروس قايقران مهمان لسمان مرواريد خزر خواهد بود.

ياران محمد نيك كه در هفته گذشته فاتح دربي گيلان بودند و خزر رودسر را شكست دادند این هفته در تلاش هستند دومين شگفتي را خلق نموده و قهرمان فصل پيش را زمينگير نمايند.

از آنسو ياران باتجربه مهدي ميرشمسي سرمربي جوان يزدي ها نشان دادند كه از كوچكترين فرصت بهترين نتيجه را مي گيرند و قطعا" تلاش خواهند نمود تا صدر جدول را به دست بياورند البته حمايت انزلیچی های حاضر در ورزشگاه كه شامل طرفداران لسمان مرواريد خزر و قوي سپيد انزلي مي باشند شايد مانع بزرگي براي يزدي ها باشند تا نتوانند به راحتي به خواسته خود برسند.


قوسپید انزلی-برسام اردکان یزد

دومين ديدار ورزشگاه زنده ياد سيروس قايقران بين قوي سپيد انزلي و برسام اردكان خواهد بود كه در حقيقت اين بازی دومین تقابل گيلاني ها و يزدي ها خواهد بود.

 بالهای قو كه با هدایت بهزاد داداش زاده در هفته گذشته در آبادان زخمي شده به سه امتياز با طعم روغن كنجد برسام اردكان نياز دارد تا ترميم شده و دوباره در جدول اوج بگيرد از آنسو ياران علي رحيمي كه نشان دادند با كسب تجربه، بازي به بازي بهتر خواهند شد .

حريف دست و پا بسته ايي براي انزلي چي ها نخواهند بود علي رحيمي براي جدا شدن از ميانه جدول به سه امتياز اين ديدار احتياج مبرم دارد اما بهزاد داداش زاده با تیمی پرستاره ای که در اختیار دارد دوباره صدر جدول را نشانه رفته است.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: فوتبال ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار