رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی خراسان جنوبی با تبریک میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت قائم (عج) از اجرای محدودیت‌های ترافیکی روز برات در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی خراسان جنوبی گفت : به منظور تأمین نظم و امنیت در سطح شهرستان بیرجند در روز 14 شعبان محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهرستان اعمال خواهد شد.

سرهنگ علیرضا رضایی افزود : شهروندانی که قصد دارند از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند می‌توانند از مسیرهای شمال شهر از بلوار جوادیه و بلوار پیامبر اعظم(ص) وارد مزار شهدا شده و خودروهای خود را در پارکینگ ضلع شرقی و یا در امتداد بلوار پیامبر اعظم(ص) پارک کنند .

وی گفت : ورودی جنوب شهر از بلوار پیامبر اعظم(ص) تقاطع عباس آباد وارد مزار شهدا خواهند شد که این دسته از همشهریان می‌توانند خودروهای خود را در حاشیه بلوار پیامبر اعظم(ص) و پارکینگ‌های تعبیه شده در ضلع غربی و امتداد رودخانه پارک کنند.

وی افزود: هسته مرکزی شهر از خیابان انقلاب و جمهوری، میدان امام حسین(ع) وارد مزار شهدا شده و در محوطه باز مزار شهدا و پارکینگ ضلع غربی و شرقی و امتداد رودخانه خودروهای خود را پارک کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.