مدافع برزیلی تیم فوتبال بارسلونا تصمیم دارد حداقل یک سال دیگر در این تیم بماند.

آلوز در بارسا می ماندبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛دنی آلوز مدافع راست تیم بارسلونا، حداقل یک سال دیگر را در بارسلونا سپری خواهد کرد و ممکن است تا بعد از جام جهانی 2018 نیز در این تیم بماند.
به نوشته اسپورت آلوز احساس می کند می تواند حداقل دو سال دیگر در سطح بالا به کار خود ادامه دهد و جام جهانی آینده را  به عنوان چشم انداز خود درنظر گرفته است، زیرا به احتمال زیاد این آخرین شانس او برای فتح جام جهانی به همراه برزیل خواهد بود.
 آلوز در سال 2015 قرارداد جدیدی با بارسا امضا کرد، این قرارداد 2 ساله بود و می تواند به سه سال نیز افزایش یابد.
این مدافع برزیلی قصد داشت بارسا را ترک کند اما واکنش طرفداران بارسا در جشن قهرمانی لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان او را متقاعد کرد در نیوکمپ بماند.

 لوئیس انریکه معتقد است آلوز بهترین دفاع راست جهان و بخش غیر قابل جایگزین تیم است.
آلوز تا به حال پیشنهاداتی از چین داشته است،او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پیشنهاد گوانگژو اورگراند را رد کرد- او پیشنهاد دیگری نیز دارد که تیم مذکورحاضر است برای سه سال سالانه 20 میلیون یورو، تقریبا دو برابر آنچه که او در کمپ نو بدست می آورد، به او دستمزد بپردازد. 
اما چشم انداز بازی در سطح بالا و ماندن در بارسا حداقل تا جام جهانی بعدی باعث خواهد شد آلوز پیشنهاد بازی در جاهای دیگر را نپذیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار