سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی اسپانیا ضمن تمجید از بازیکنانش گفت این قهرمانی پایان باشکوهی برای این فصل بود.

انریکه: پایان شکوهمندی بود به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شب گذشته در فینال کوپا دل ری بارسلونا ، قهرمان اسپانیا ،در وقت های اضافه به لطف گل های جوردی آلبا و نیمار موفق شد  2-0 سویا را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
لوئیس انریکه که تیمش پس از کارت قرمز خاویر ماسکرانو نزدیک به 90 دقیقه ده نفره بازی کرد پس از پایان این مسابقه گفت: این قهرمانی پایان تماشایی برای  این فصل بود.
وقتی از او خواسته شد که در یک کلمه فصل را خلاصه کند، او پاسخ داد. "عالی"
انریکه افزود:این تیم از قهرمانان تشکیل شده است. ما باید به این بازیکنان افتخار کنیم. زمانی که تیم باید به دفاع می پرداخت، ما می توانستیم روزنه ها را ببندیم و با حریف بجنگیم. اکنون زمان لذت بردن است.
لوئیس انریکه، که در پایان فینال در ویسنته کالدرون توسط طرفداران محاصره شده بود گفت :احساس می کنم کاتالانی هستم، اگر چه من 1000 درصد خیخونی هستم. از وقتی که از سال 1996 به اینجا آمده ام تاکنون  به این حد  برایم ارزش قائل نبوده اند و دوستم نداشتند.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار