نمایش «آگنیتاژ» به کارگردانی مجتبی رستمی‌فر این روزها با بازی پرستو گلستانی، رامین راستاد و رسول حق‌جو در تالار آفتاب اهواز روی صحنه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پرستو گلستانی درباره چگونگی حضور در این نمایش گفت: وقتی این نمایش به من پیشنهاد شد به نظرم همکاری با گروهی که کاری را برای استان‌ها تولید می‌کردند جالب آمد و این نقش را پذیرفتم.

او ادامه داد: خوشبختانه در اهواز اجرای خوبی داریم و استقبال مردم زیاد است. ما از اواخر فرودین 95 در اهواز مستقر شدیم  و تمرین‌ها را آغاز کردیم و از اوایل اردیبهشت 95 نیز روی صحنه هستیم و اجرای این نمایش تا 31 اردیبهشت 95 ادامه دارد.

وی درباره چگونگی امکانات کاری در شهرستان‌ها افزود: تمام تلاش ما براین است که مخاطب نمایشی حرفه‌ای را روی صحنه ببیند. شرایط سالن‌ها در شهرستان شبیه تهران نیست و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد ولی چنین آثاری در جذب مخاطب و ارتباط بیشتر مردم با تئاتر موثرند و کمک می‌کنند تا تئاتر در شهرستان‌ها احیا شود. درست است که ما دست‌اندرکاران اثر دور از خانواده و شهرمان هستیم و همین باعث می‌شود که سخت بگذرد اما برای کمک به تئاتر اتفاق خوبی است.

گلستانی درباره موضوع نمایش گفت: "آگنیتاژ" یک نمایش اجتماعی است که به مشکلات جوانان می‌پردازد و داستان درباره یک خواهر و برادر و نامزد خواهر می‌گذرد که من نقش دریا را در آن ایفا می‌کنم.

این هنرمند سینما، تلویزیون و تئاتر در پاسخ به این که آیا باز هم در شهرستان و با گروه‌های شهرستانی کار خواهد کرد اظهار کرد: بستگی به شرایط دارد. شرایط ما در اهواز خوب بود. این شهر مردمان خونگرمی دارد. شرایط زیستی ما بسیار خوب است. گروه خوبی هم داریم. اگر در شهرهای دیگر هم شرایط خوبی باشد کار می‌کنم.

او همچنین درباره احتمال اجرای این نمایش در تهران و شهرهای دیگر خاطرنشان کرد: قصد اجرا در تهران را داریم اما تئاتر فقط نباید در تهران باشد و اتفاقا در برنامه کاری ما اجرا در شهرهای دیگر هم هست و باید ببینیم چه شرایطی پیش می‌آید.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.