رییس کنگره سراسری اپتومتری خراسان گفت: هم اکنون دو هزار و 500 اپتومتریست در سطح کشور فعالیت دارند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد قطب علمی اپتومتری در سطح کشور

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی؛ دکتر عباس عظیمی درشانزدهمین کنگره سراسری اپتومتری خراسان که با حضور 500 اپتومتریست(بینایی سنج) از سراسر کشور در مشهد برگزار شد افزود:دانشگاه علوم پزشکی مشهد قطب علمی اپتومتری در سطح کشور شناخته شده و 330 اپتومتریست در شهر مشهد فعال هستند.

وی گفت: به روز رسانی دانش علمی همکاران اپتومتریست در سطح استانداردهای بین المللی از اهدافی است که دنبال می شود.

رییس کنگره سراسری اپتومتری خراسان افزود: طی سه روز برگزاری کنگره اپتومتری از بین 78 مقاله ارسال شده 17 مقاله به صورت سخنرانی و 15مقاله در قالب پوستر ارائه می شود.

عباس عظیمی گفت: مهارتهای کلینیکی، اخلاق پزشکی و رفتارهای صحیح برخورد با مراجعه کنندگان، امکانات مورد نیاز و منشورهای اخلاقی رفتار با بیماران از محور های این کنگره است.

دبیر اجرایی شانزدهمین کنگره سراسری اپتومتری هم در ادامه کنگره مدیریت کلینیکی را محور کنگره کرد وگفت : در این چارچوب مهارتهای کلینیکی، اخلاق پزشکی و رفتارهای صحیح برخورد با مراجعه کنندگان، امکانات مورد نیاز و منشورهای اخلاقی رفتار با بیماران مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

اسماعیل شاهپری افزود: برپایی میزگردهای تخصصی در زمینه های مختلف اپتومتری و اخلاق پزشکی و همچنین برگزاری کارگاههای آموزشی مرتبط با این حوزه از دیگر برنامه های کنگره است.

شانزدهمین کنگره سراسری اپتومتری به همت انجمن اپتومتری خراسان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا 31 اردیبهشت ادامه دارد.

انتهای پیام//


برچسب ها: کنگره ، اپتومتری ، گشایش ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار