۱۷ اثر به مرحله نهایی راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛دبیر نوزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت- فتح خرمشهرگفت: شمار آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره تئاتر ۲۱۹ اثر است.

حسین مسافر آستانه افزود: اگر بخواهیم جشنواره خوبی داشته باشیم باید دبیرخانه فعال و دبیری فعال داشته و در طول سال برای آن برنامه ریزی داشت و به این ترتیب می توان به سرعت مسیر را به سمت حرفه بین المللی شدن طی کرد.

وی، توان تولید آثار مورد قبول و جذاب برای جهان را از ویژگی های یک جشنواره بین المللی برشمرد وگفت: جشنواره بین المللی تنها با ارائه یک و دو کار خارجی تعریف نمی شود، بلکه جشنواره بین المللی ساز و کار خاص خود را دارد .

دبیر نوزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت- فتح خرمشهر افزود: علاوه بر نمایش های خیابانی و صحنه ای انتخاب شده چهار نمایش میهمان به صورت محیطی و صحنه ای در آبادان و خرمشهر اجرا می شوند.

مسافر آستانه به نمایش «دریادلان» (تئاتر اجرا شده در آیین افتتاحیه) اشاره کرد و گفت: این نمایش با یک طراحی ویژه در موسیقی و حرکت توام با یک نمایش محیطی ترکیبی ایجاد کرده که اجرایی متفاوت از تئاتر است و می تواند مفاهیم ارزشی را در خود متبلور کند.

وی از نمایش سبز، سپید، سرخ با موضوع شهدای مدافع حرم به عنوان دیگر نمایش ارزشی نزدیک به نمایش دریادلان یاد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، اثر ، جشنواره ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.