جشنواره تئاتر فتح خرمشهر از شعارزدگی دوری کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: همیشه کارهایی که در جشنواره بوده‌اند از شعارزدگی، فکرزدگی، احساساتی‌گری رنج برده و هنوز بیان زیبایی‌شناختی خود را پیدا نکرده است و به نظر من این بخش یکی از معضلاتی است که باید به آن فکر کنیم و در ارائه و تولید آثار دقت بیشتری داشته باشیم.

سعید اسدی افزود: اگر جشنواره از حالت موسمی درآید و اگر آثار از لحاظ کیفی سطح مناسبی دارد به اجرای عمومی در آید، مردم از آنها استفاده ببرند و مورد نقد قرار دهند، می‌تواند جشنواره متفاوتی را رقم زند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره فتح خرمشهر موجب افتخار ماست گفت: ما همواره جشنواره بزرگی به نام دفاع مقدس و مقاومت برگزار کرده‌ایم.

دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر افزود: با برپایی جشنواره فتح خرمشهر حماسه بازپس‌گیری بخش مهمی از خاک کشورمان را در قالب تئاتر نمایش داده‌ایم. ما با برپایی دوره‌های متعدد این جشنواره به جایی رسیدیم که آن را به عنوان افتخارمان برگزار می‌کنیم.اسدی گفت: جشنواره مقاومت با جشنواره فتح خرمشهر همگرایی دارد که می‌تواند مؤثر باشد و نباید آنها را جدای هم قرار داد اگرچه دو جشنواره متولیان و برگزارکنندگان جداگانه‌ای دارد.

نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر از 28 اردیبهشت ماه تا 3 خرداد ماه به دبیری حسین مسافرآستانه در آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.