اراک؛

رسیدگی دادستانی اراک به تخلف پزشکی بیمارستان ولی عصر (عج)

دادستان عمومی و انقلاب اراک ، اشتباه پزشکی در مرگ پیرمرد 74 ساله اراکی را محرز دانست و گفت: تخلف پزشک معالج طبق قانون در حال رسیدگی است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، طاهری افزود : سازمان نظام پزشکی؛ اشتباه پزشکی در مرگ پیرمرد اراکی را محرز دانسته و تخلف پزشک معالج طبق قانون در حال رسیدگی است.
وی افزود : با اینکه هنوز از سوی سازمان نظام پزشکی جواب رسمی داده نشده، اما هفته آینده به محض بسته شدن این پرونده احکام صادره از طریق رسانه ها به اطلاع عموم می رسد.
دادستان عمومی و انقلاب اراک ادامه داد : اولیای دم در این پرونده شکایتی نداشتند ولی سازمان نظام پزشکی تخلف بیمارستان و پزشک را محرز دانسته است.
در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه 95 هم رئيس دانشگاه علوم پزشكی اراك از حذف پزشك خاطي به دليل قصور در مراحل درمان يك بيمار در بيمارستان آموزشی وليعصر (عج) اراك خبر داده بود .
دكتر طاهر احمدی همچنین از مردم و خانواده این بیمار برای قصور انجام شده پزشكی در بیمارستان ولیعصر (عج) اراك عذرخواهی كرد و گفته بود: رعایت حقوق بیماران و شهروندان در حوزه سلامت در صدر برنامه های دانشگاه علوم پزشكی اراك است و هیچ كوتاهی پزشكی در این مجموعه قابل اغماض نیست.
یا آور می شود اواخر فروردین ماه امسال بیمار 74 ساله ای به دلیل شكستگی پای چپ به بیمارستان ولیعصر (عج) اراك مراجعه می كند كه بدون حضور بالینی پزشك معالج در اتاق عمل و توسط رزیدنت ، به اشتباه پای راست این بیمار عمل می شود و بیمار پس ازمدتی جان خود را از دست می دهد.
این اشتباه پزشکی در بیمارستان ولیعصر (عج) اراک ، بازتاب وسیعی در رسانه ها داشت و با واکنش های فراوانی از سوی اقشار مختلف مردم در فضای مجازی مواجه شد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، طاهری ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.