مجله راديويى ورزش در يزد پنجشنبه صبح از راديو يزد با موضوع بررسى رويداد هاى ورزشى استان پخش شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ برنامه اين هفته به طور عمده به بقاى فولاد در ليگ يك پرداخت جايى كه سوال نظرسنجى  نيز به عوامل عدم صعود نمايندگان استان به ليگ برتر فوتبال در ساليان اخير اختصاص داشت كه ٦٥درصد نبود نگرش صعود از سوى مسئولين و بازيكنان و ٣٥درصد نبود پتانسيل لازم در يزد نظرات مخاطبان را به خود جلب نموده بود.

مربى جوان تيم نونهالان فولاد اولين مهمان تلفنى برنامه بود كه مصيبى از عوامل موفقيت اين تيم پايه براى صعود به ليگ برتر نونهالان سخن گفت.
مصيبى موفقيت نونهالان فولاد يزد را ناشى از توانايى يزدى ها عنوان و از حمايت هاى مسئولين قدردانى كرد.
اما نكته اصلى كه مرشدى مجرى برنامه از ان ياد نمود عدم رهايى استعداد ها به حال خود در ساليان اينده ميباشد.

باقرنيا مربى فولاد در ادامه همراه برنامه شد و بعد از بقاى فولاد در اين فصل به تشريح فصل سخت اين تيم يزدى پرداخت و از احتمال مربى گرى خود در فولاد در فصل اينده پرده برداشت.
وى از ارائه ى برنامه جامع بعد از بازى مقابل نفت مسجد سليمان براى سال بعد گفت و حضور خوب فولاد در فصل بعد را منوط به برگزارى اغاز اردوهاى اماده سازى از دو ماه ديگر دانست.

نافعى مدير عامل بخش ورزشى فولاد پشت خط ارتباطى برنامه امد و در ابتدا از زحمت هاى باقرنيا سخن گفت و عامل اصلى موفقيت اين تيم را برنامه داشتن باقرنيا عنوان كرد.
نافعى همچنين از مديران و مسئولان بلند پايه استان دل پرى داشت و گله مندى خود را از عدم حمايت انها اعلام نمود.

روز شلوغ خط برنامه در پايان با شريعتى مديركل ورزش و جوانان استان خاتمه يافت .
اين چهره مسئول از مساعدت هاى انجام شده در طى اين فصل براى فولاد سخن گفت.

لازم بذكر است بنا به گفته مرشدى مجله راديويى ورزش در يزد امادگى خود را براى پخش برنامه اى اختصاصى با حضور تمامى مسئولين مرتبط با تيم فولاد را براى  واكاوى فصل گذشته وحضورهرچه بهتر در فصل بعد اعلام نموده است.

انتهاى پيام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار