مجله راديويى ورزش در يزد صبح پنجشنبه از راديو يزد پخش شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مجله راديويى ورزش در يزد صبح پنجشنبه از راديو يزد پخش شد.

نظرسنجى؛
سوال نظرسنجى امروز برنامه به پرسش اين سوال كه با توجه به امكانات و شرايط موجود مردم ديار دوچرخه ها حاضرند از دوچرخه استفاده كنند،كه ٥٧درصد از مخاطبان برنامه پاسخ خير را به ٣٠٠٠١٠٣٥ارسال نمودند.

هيئت جانبازان و معلولان؛
با ياداورى رتبه نخست هيئت جانبازان و معلولان در ليست رده بندى عملكرد هيئت ها در بخش غير اولويت دار،مرشدى به استقبال نخستين مهمان تلفنى خود رفت.
دكتر عطابخش،رئيس هيئت جانبازان و معلولان،در اين ارتباط به برنامه هاى اين هيئت گذر زد كه جمله ى ان ميتوان به ترغيب فعاليت ورزشى در بين بانوان معلول اشاره كرد.

دوچرخه سوارى؛
برنامه ى ورزش در يزد در بازگرداندن نام شهر دوچرخه ها به شهر يزد از طريق پيگيرى ها نقش به سزايى دارد.
شفيعى معاون حمل و نقل و ترافيك يزد كه اواسط ارديبهشت ماه از قول افتتاح اولين ايستگاه دوچرخه شهرى در چهارراه پژوهش گفته بود امروز در برنامه بازهم پيگير اين موضوع شد.
شفيعى كه عدم انجام اين مهم را به تير هاى متعدد برق در محل مذكور در برنامه هفته ى قبل ورزش در يزد نسبت داده بود،باعث شد تا اين هفته گلنام مدير برق منطقه اى استان با برنامه همراه شود.
گلنام با گذرى بر تصويب نامه هاى هيئت وزيران در مورد رفع اين مشكل به يارى كردن برق منطقه اى در اجراى اين طرح،فراتر از مصوب نامه، پرداخت.
بعد از صحبت هاى رد و بدل شده بين گلنام و شفيعى مقرر شد تا در طى هفته ى بعد جلسه اى مبنى بر رفع اين مشكل انجام شود.

سلامتى؛
ساده،رئيس مركز ارتقا سلامت دانشگاه علوم پزشكى،در مورد برگزارى طرح جامع سلامت در بين كاركنان دانشگاه شهيد صدوقى توضيحاتى ارائه نمود.
وى با بيان افزايش سطح سلامت به عنوان عامل اصلى اين طرح،ان را مرتبط به كيفيت فعاليت كاركنان دانست.

فوتبال؛
بعد از بالا گرفتن شايعات مبنى بر فروش امتياز فولاد يزد به شهرهاى ديگر جلسه اى با حضور برخى از مسئولان فولاد،هيئت فوتبال و اداره كل ورزش و جوانان برگزار شد.
نارگونى كه نماينده ى هيئت فوتبال در جلسه بود،در مورد جلسه ى روز گذشته بابت مشخص شدن تنها سهميه استان توضيحاتى بيان نمود كه به گفته ى وى مقرر شد امتياز فولاد در يزد حفظ شود و اگر نظر به فروش هم باشد به نماينده ى ديگرى از يزد برسد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.