معاون عمرانی استاندار خوزستان بیان داشت: وضعیت و میزان توسعه یافتگی استان خوزستان واقع بینانه و بدون توجه به شعارها بررسی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد سیاحی گفت: قرار است گزارشی در خصوص میزان توسعه یافتگی خوزستان با همکاری سازمان های مختلف تهیه شود و امید است نکات لازم به صورت محرمانه یا غیر محرمانه ارائه شود.

وی افزود: خوزستان با تمام قابلیت ها زمانی ارزشمند تر می شود که مردم در شهرهای خود احساس راحتی کنند که در این گزارش، تعداد پارک های زیبا، رستوران های خوب و اماکن تفریحی قید می شود.

سیاحی تصریح کرد: خوزستان با وجود داشتن قابلیت ها و ظرفیت های زیاد اما در مقایسه با استان هایی از جمله آذربایجان شرقی و بسیاری از شهرهای تازه تاسیس توسعه یافتگی زیادی ندارد که باید ریشه یابی صورت گیرد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان بیان داشت: نادیده گرفتن مشکلات با وجود واقعیت ها و مشکلات ظلم به مردم است چون مردم از وضعیت آگاه هستند.

وی اظهار کرد: فرصت خدمت به مردم توسط مسئولان بسیار محدود است که در صورت خوب استفاده شدن از این فرصت، نزد خدا و مردم عزیز و محبوب می شوند.

سیاحی اذعان داشت: هیچ مسئولی به اجبار مسئولیت نپذیرفته است بلکه با اطلاع از شرایط موجود و به درخواست خود، صاحب منصب شده است بنابراین باید آمادگی انجام کار را داشته باشد.

وی در خصوص مبلمان شهری خاطرنشان کرد: بنده از وضعیت موجود در شهرها گله مند هستم و انتظار می رود مسئولان لیاقت انتصابات را داشته باشند و حتما باید همدلی بین فرماندار، رئیس شورای شهر و شهردار وجود داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: هیچ اعتقادی به سیاه نمایی ندارم و نادیده گرفتن کارهای خوب در کشور و استان ظلم آشکار است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.