نمادها و مناطق دیدنی کشورهای گوناگون دنیا در قالب هنر به شکل انسانی در قاب درآمده اند.

هر کشوری در هر جای دنیا برای خودش آثار و مناطق دیدنی دارد که تماشای آن‌ها برای هیچ کس خالی از لطف نیست. این بار این جذابیت‌ها  توسط هنرمندی  با شیوه نویی برای علاقه‌مندان در گالری نقش جهان به تصویر کشیده شده است. 

هانیه نوری هنرمندی است که با کنار هم قرار دادن مناطق دیدنی هر کشوری در کنار هم آن‌ها را به شکل صورت یک انسان درآورده. وی در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این نمایشگاه گفت: در این مجموعه با سبک مدرن آثاری وجود دارد که در آن نماد کشورهایی چون اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، مالزی، آلمان، استرالیا، روسیه و سوئیس طراحی شده است.

وی افزود: این نمادها به صورت دایره‌وار به شکل صورت انسان طراحی شده که در آن ها سعی کرده‌ام تا چهره به صورت خندان نمایش داده شود و این شیوه نوآورانه است که برای جلوگیری از کارهای تکراری استفاده کرده ام؛ چون دلم نمی‌خواست تنها از این مناطق عکس بگیرم و بگذارم.

نوری در خصوص انتخاب این موضوع عنوان کرد: من به طور کلی به سفر علاقه‌مندم و دیدن مناطق توریستی هم اتفاق جذابی است که سعی  کردم آن را به شکل جدیدی ارائه دهم.

وی ادامه داد: یک اثر 4 لته‌ای با موضوع بیگ بنگ یا انفجار بزرگ هم در این نمایشگاه وجود دارد که در آن هم از نمادهای هر قاره ای استفاده کرده‌ام و در این اثر  در کل به شکل گیری همین قاره ها پرداخته‌ام.

نوری خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 14 اثر اکریلیک روی بوم  وجود دارد که تا 29 خرداد در این مجموعه به نمایش گذاشته می شود. 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار