نقاشی‌های هنرمندی در یک نگارخانه وسیله‌ای برای تامین ملزومات عید کودکان بی‌سرپرست شده‌اند.

مینو رضاخانی هنرمندی است که چندی است با هنر «مهربانی» را به همه یادآوری می‌کند. وی به تازگی به نگارخانه «نقش جهان» آمده و طبق روال چند ساله‌اش نمایشگاه خیریه‌ای را برگزار کرده که در خصوص این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در این مجموعه 21 تابلو با سبک فانتزی و انتزاعی وجود دارد که عواید حاصل از فروش آن‌ها مستقیما توسط خودم خرج بچه‌های بی‌سرپرست می‌شود.

وی در رابطه با شکل‌گیری و آغاز برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی عنوان کرد: از حدود 3 سال پیش من و همسرم چنین نمایشگاهی را برگزار کردیم و با دیدن استقبالی که از آن شد، تصمیم گرفتیم که بیش‌تر چنین برنامه‌ای را برگزار کنیم. غالب این نمایشگاه‌ها به صورت مجازی برپا می‌شد و فروش بسیار خوبی هم داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز حدود 16 هزار فالوور من را همراهی و واقعا حمایت می‌کنند. حتی بانی این نمایشگاه در گالری نقش جهان نیز آقایی است که کارهای من را در فضای مجازی خریداری و از آن‌ها حمایت می‌کرد.

رضاخانی خاطرنشان کرد: برپایی این نمایشگاه‌ها به یک نیت قلبی مبدل شده و همانطور که گفتم برای صرف عواید حاصل از فروش کارها برای کودکان بی‌سرپرست، برنامه‌هایی را دارم که این مبلغ مستقیم خرج آن‌ها می‌شود. به عنوان مثال از الان لیستی از این بچه‌ها و سنشان تهیه کرده‌ام تابرای عید لباس و دیگر لوازم را تهیه کنم.

گفتنی است؛ نمایشگاه «مهربانی را بیاموزیم» تا 20 اسفند در نگارخانه مذکور برقرار است.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار