مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری با انتشار بلیت‌هایی مخصوص تماشای نمایش «دختر شینا» به كارگردانی علی مست‌علی، طرح «بلیت‌ مردمی تئاتر» را به طور آزمایشی اجرایی می‌كند.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ در راستای سیاست‌های ترویج نمایش‌های همسو با خط مشی‌های حوزه هنری، دفتر تئاتر مردمی مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری با انتشار بلیت‌هایی مخصوص تماشای نمایش «دختر شینا» به كارگردانی علی مست‌علی، طرح «بلیت‌ مردمی تئاتر» را به طور آزمایشی اجرایی می‌كند.

در این طرح، علاقه‌مندان به جای پرداخت بهای بلیت، با ارائه‌ی بلیت‌های مردمی ابتدا به تماشای نمایش می‌نشینند و در صورت كسب رضایت، بهای بلیت را (به میزان دلخواه) به گیشه پرداخت می‌كنند. ضمن اینكه در پرداخت نیز هیچ الزامی وجود ندارد.

تشویق عامه‌ مردم به تماشای نمایش‌های ارزشی و نیز عادت دادن ایشان به پرداخت هزینه برای تماشای تئاتر از جمله اهداف اجرای طرح «بلیت مردمی تئاتر» عنوان شده است.

گفتنی است، نمایش «دختر شینا» بر اساس رمانی به همین نام تولید شده كه خاطرات همسر شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر را محور موضوع خود دارد.

«دختر شینا» با كارگردانی علی مست‌علی و با حمایت حوزه هنری در تماشاخانه‌ سرو به نشانی میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، ابتدای خیابان شهید فلاح‌پور، به روی صحنه می‌رود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.