شریعتمداری در جشن سه سالگی دکتر سلام:

پرچم را بالا بگیرید حریف بسیار ضعیف است

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: باید پرچم مقاومت و اسلام را همیشه بالا نگه داشته و حریف بسیار ضعیف تر و کوچکتر از آن است که در مقابل شما قد علم کند

پرچم را بالا بگیرید حریف بسیار ضعیف استبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین شریعتمداری درمراسم جشن 3سالگی دکتر سلام که در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد اظهار داشت: واقعیت اینست که ما با حریفی طرف هستیم که به هیچ چیز پایبند نیست و هیچ گونه   اعتمادی به انها نیست.

مدیر مسئول روزنامه کیهان ادامه داد: آن چیزی که حریف را نگران می کند اقتدار ما وحزب الله است و نیت انها این است که به مقاومت ضربه وارد کنند وجلوی پیشروی مقاومت را بگیرند.

وی افزود: در مقابل این حریف هر قدمی که به عقب برداشته شود قطعا حریف گام های پیاپی و رو به جلو برمی دارد.

شریعتمداری ادامه داد: این گونه اجتماعات شما جوانان حزب اللهی تابلوی دقیق تری از فضای حزب الله در عرصه ها نشان می دهد و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که این برنامه ها با استقبال و شور سایرین برگزار شود.

وی عنوان داشت:شما برادران حزب اللهی باید پرچم مقاومت و اسلام را همیشه بالا نگه داشته و حریف بسیار ضعیف تر وکوچکتر از آن است که در مقابل شما قد علم کند.ما نیاز به نشست های بیشتری با کمک برادران حزب اللهی داریم و این نشست ها در جهت هماهنگی نیروهای انقلابی ومقاومت بسیار ضروری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار