تيم های كشتی فرنگی ايران و روسيه ديدار فينال و تركيه و قزاقستان ديدار رده بندی رقابت های جام جهانی كشتی فرنگی 2016 را برگزار می كنند.

به گزارش خبرنگارگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛رقابت هاي جام جهاني كشتي فرنگي 2016، با حضور 8 تيم برتر دنيا از ديروز (پنج شنبه) در سالن شهيد دستغيب شهر شيراز آغاز شده است.

در پايان رقابت هاي مقدماتي تيم هاي روسيه و ايران به ترتيب در گروه هاي يك و دو  اين رقابت ها سرگروه شدند و ساعت 17 امروز (جمعه) مسابقه فينال را برگزار مي كنند.

همچنين تيم هاي تركيه و قزاقستان نيز راهي ديدار رده بندي شدند.
مسابقه براي كسب مقام پنجم بين تيم هاي آذربايجان و بلاروس و ديدار براي كسب مقام هفتم نيز بين تيم هاي آلمان و اوكراين برگزار مي شود. 

 تيم های پنجم تا هشتم مشخص شدند
در ادامه اين رقابت ها، مسابقات براي كسب مقام پنجم و هفتم ظهر امروز (جمعه) برگزار شد كه در ديدار براي كسب مقام پنجم تيم بلاروس با نتيجه 4 بر 4 و با امتياز مثبت بيشتر تيم آذربايجان را شكست داد. همچنين تيم اوكراين نيز 5 بر 3 از سد تيم آلمان گذشت تا عنوان هفتم اين رقابت ها را بدست آورد.

رده بندي تيم هاي پنجم تا هشتم اين رقابت ها به شرح زير است:

5- بلاروس 6- آذربايجان 7- اوكراين 8- آلمان

رقابت هاي فينال و رده بندي اين مسابقات نيز بعداز ظهر امروز برگزار مي شود كه در ديدار رده بندي تيم هاي تركيه و قزاقستان و در ديدار فينال نيز تيم هاي ايران و روسيه به مصاف هم مي روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار