ساری،

لزوم توجه دولت به اشتغال در استان های شمالی

توجه دولت برای حفظ بقای تولید و اشتغال در استان‌های شمالی باید بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، آیت‌الله نورالله طبرسی خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه متاسفانه بخش زیادی از واحدهای تولیدی مازندران به دلیل نبود سرمایه در گردش و رکود اقتصادی، تعطیل شده یا در آستانه ورشکستگی هستند افزود: دولت باید به بخش تولید دراستان های شمالی بیشتر توجه کند.

وی گفت: با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری از طریق اقتصاد مقاومتی، می توان مقاومت اقتصادی را در واحدهای تولیدی و صنعتی استان تقویت کرد.

خطیب نماز جمعه مرکز استان با بیان اینکه مازندران این روزها در انتظار بازگشت پیکرهای مطهر شهدای خان طومان است، افزود: مازندران نقش خود را در حفاظت از ارزش‌های انقلاب و دفاع از مرزهای بین‌المللی به عنوان مدافعان حرم، اثبات کرده است.

آیت‌الله نورالله طبرسی با اشاره به اینکه سوم خرداد سرآغاز پیروزی های بزرگی در دوران دفاع مقدس شد گفت: بسیاری از رزمندگان مازندرانی برای خلق این حماسه بی‌بدیل ، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که باید یاد و نام آنان را همیشه گرامی داشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: مسئولان ملی و استانی برای ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران در کنار رودخانه تجن ساری باید بیشتر تلاش کنند چرا که این مکان ارزشمند سند هویت تاریخی دفاع مقدس مازندران است.

وی با تبریک ایام ولادت امام زمان (عج)، گفت: جشن میلاد حضرت مهدی موعود (عج) باید به مفهوم واقعی کلمه در شهر و دیار علویان برپا شود و اگرچه این جشن ها توسط مردم به صورت خودجوش برگزار می شود اما مسئولان دولتی‌ باید سهم خود را در پاسداشت این همایش دینی ادا کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: متاسفانه روزه‌خواری توسط برخی گردشگر نما در سواحل مازندران انجام می شود که مردم مومن، متقی و پارسای استان باید جلوی آن را بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار