امام جمعه آمل تریبون نماز جمعه را فرصتی برای تحقق اهداف انقلاب عنوان کرد و گفت: باید تقوا محوری سرلوحه امور بشریت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در خطبه های نمازجمعه امروز آمل با اشاره به این که تقوا انسان را در دنیا و آخرت عزیز و دوستدار خداوند سبحان می کند، اظهارداشت: عملی که در آن تقوا و رضایت حضرت حق نباشد ارزشی ندارد که باید تقوامحوری را سرلوحه امور خود قرار دهیم و در مسیر خوبی ها گام برداریم.

امام جمعه آمل گفت : تلاش ما این است تا به واسطه عمل خدمتگذار مردم باشیم که افتخار به سربازی ولایت داشته و بر خود ببالیم.

وی افزود: وحدت و همدلی مدیران زمینه ساز خدمات ارزنده ای به مردم می شود که باید در این مسیر به نحو شایسته ای کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه تریبون نمازجمعه برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است، گفت: ورود همه جانبه دفاع از خط انقلاب و جبهه فرهنگی امری اساسی است که باید در این راستا تلاش خوبی صورت دهیم.

امام جمعه آمل گفت : دفاع از نیروهای ولایی، بسیجی، شاهد و ایثارگر باید به نحو ارزنده ای صورت دهیم که به صورت قاطع در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به اینکه جوانان سرمایه های اصلی نظام اسلامی هستند، افزود: باید با برنامه ریزی درست از ظرفیت جوانان استفاده کنیم و با تمام توان خود برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

وی گفت : خط ولایی و انقلابی گری باید در کلیه ارکان اجرایی شده و از سیاسی بازی دوری شود که دست یاری به همه دلسوزان دراز می کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، تربیون ، نماز ، جمعه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار