از مهمترین عناوین امروز می توان به تکمیل شبکه آبرسانی برای دو میلیون و 100هزار روستایی و قیمت بنزین افزایش نمی یابد اشاره کرد.

به گزارشخبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:
برای پیشبرد اهداف اقتصادی و ساماندهی نظام مالی کشور، بانک مرکزی باید در جهت ایجاد مدیریت مستحکم و مستقل گام بردارد.

هفته گذشته قیمت طلا و سکه در بازار روند نزولی را طی کرد.

کارشناسان بورس معتقدند: بازار بورس طی هفته گذشته با نوسانات زیاید مواجه بود بنابراین تا زمانی که بخش سودآوری شرکت ها حل نشود انتظار رشد در بازار سرمایه معقول نیست.
رئیس سازمان نظام مهندسی و کشاورزی منابع طبیعی گفت: برخی مشکلات ساختاری اعم از خرد بودن اراضی و دانش کم بهره وران موجب شد سرمایه گذاری زیر ساخت ها، بازدهی لازم را نداشته باشد.

به زودی قیمت خودروهای داخلی سال 95 که تحت نظارت شورای رقابت تعیین شده ابلاغ خواهد شد.
عضو هئیت مدیره اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: قیمت هر کیلو مرغ زنده 700 تومان و مرغ گرم هزار تومان افزایش قیمت نسبت به هفته گذشته را تجربه کرده است.
نخستین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بصره عراق به منظور افزایش حجم تجاری دو کشور از طریق ایجاد راه ابریشم بصره ـ استانبول برگزار شد.
قیمت نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا به قیمت 47.08 دلار مورد خرید و فروش قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تکمیل شبکه آبرسانی برای دو میلیون و 100 هزار نفر از روستاییان تا پایان سال آینده خبر داد.

طبق قانون بودجه 95 حقوق کارمندان دولت، متناسب با نرخ تورم افزایش خواهد یافت.

صنایع بزرگ کشور در ماه قبوض میلیاردی برق را دریافت می کنند و گاهی این رقم به 14 میلیارد تومان نیز می رسد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: در شرایط پس از برجام و با توجه به ظرفیت های اقتصادی دو کشور ایران و اندونزی، حجم مبادلات ما می تواند به دو تا پنج میلیارد دلار افزایش یابد.


مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت: پیش از این بخاطر تحریم ها با مشکل تأمین سوخت جت، بالگرد و هواپیماهای نمایشی موواجه بودیم که با تلاش توانستیم به تولید داخلی و خود کفایی دست یابیم.

براساس پیش بینی هواشناسی، با نفوذ جریانات خنك شمالی بر روی دریای خزر طی روزهای جمعه و شنبه كاهش دما، بارش باران گاهی رعدوبرق در سواحل شمالی كشور پیش بینی می شود.



انتهای پیام/












اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار