22 هزار هکتار از زمین های کشاورزی مازندران امسال سنددار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیر امور اراضی استان مازندران گفت: از آنجایی که اکثر زمین های استان فاقد سند مالکیت هستند طرح کاداستر و سنددار کردن زمین های کشاورزی در اولویت اول قرار گرفت.

رضا دوستی ایرانی افزود: 13 هزار هکتار از زمین های کشاورزی و باغی شهرستان بهشهر و 9 هزار و 500 هکتار از زمین های شهرستان گلوگاه در اجرای این طرح سنددار می شوند.

وی هدف از اجرای این طرح را،رفع اختلافات مالکیتی مردم و دولت برشمرد و گفت: از آنجایی که درصد زیادی از زمین های کشاورزان استان با اداره کل منابع طبیعی تداخل دارد رفع این تداخلات موجی از همدلی و همزبانی را در بین مردم و دولت ایجاد خواهد کرد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: واگذاری زمین های شیبدار به تشکل های بخش کشاورزی و زنان روستایی از دیگر برنامه های این مدیریت در مسیر اشتغالزایی و بیکاری زدایی است.

رضا دوستی ایرانی مردم از طریق سامانه تلفنی 131 در حفاظت از کاربری زمین های کشاورزی و باغی مشارکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۱۱ فروردين ۱۳۹۷
بیش از سی سال است که یک زمینی به ما فروخته شده و یک کاغذ بین دو طرف نوشته شده که آن را قبول ندارد و می گویند این زمین به دولت باید برگردونده شود این زمین بیش از ۴۰ میلیون تا به حال خرج برداشته شده است