دلیل غیبت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در جلسه شورای فنی تیم ملی مشخص شد.

استرس؛ دلیل غیبت بنا در شورای فنی کشتی‌ فرنگی!به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا لرستانی عضو شورای فنی کشتی فرنگی در گفت و گو با رادیو ورزش گفت:  عصر دیروز شورای فنی تشکیل شد و تصمیماتی را در رابطه با بعضی اوزان گرفتیم. این جلسه 5 دقیقه پس از پایان مسابقات برگزار شد. محمد بنا به علت استرس بالایی که در مسابقات بود، شرایط خوبی نداشت و نتوانست در این جلسه شرکت کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا امکان برگزاری شورا در وقت دیگری وجود داشت یا نه اظهار کرد: ما باید دیشب از شیراز به تهران بازمی گشتیم و قرار بر این بود که در شیراز جلسه‌ای برگزار کنیم؛ با توجه به شرایط نمی شد جلسه را به یک ساعت پس از مسابقات موکول کنیم؛ از 20 روز قبل هم ما این صحبت ها را با  بنا داشتیم که بلافاصله پس از مسابقات جلسه شورای فنی تشکیل شود. 

لرستانی در واکنش به این که با توجه به قهرمانی تیم ملی بنا چه استرسی داشته است؟ آیا کار او دهن کجی به شورای فنی بوده است؟ گفت: نمی دانم؛ امیدوارم که اینطور نباشد. 
عضو شورای فنی کشتی فرنگی درباره تصمیمات گرفته شده در جلسه شورای فنی عنوان کرد: در بعضی اوزان مثل: 66، 84 ، 98 و 130 کیلوگرم تصمیماتی گرفتیم. در 130 کیلوگرم بیشتر هدفمان این است که مسابقات و تورنمنت هایی در داخل یا خارج کشور برگزار شود که تصمیم نهایی انتخاب محل مسابقات را محمد بنا خواهد گرفت. درباره ترکیب تیم نیز ما به بنا هم فکری می دهیم اما اگر بنا بخواهد خودش به تنهایی در این باره تصمیم بگیرد، مسئولیت همه کارها بر دوش خودش است.

لرستانی اضافه کرد: هدف ما انتخابی است و طی چهار سال هم که مسابقات برگزار شده این هدف را دنبال می کردیم؛ اما متأسفانه این مسابقات با مسابقات گزینشی که در کشورهای مختلف انجام می شد همراه بود و نتوانستیم شرایط لازم را در بعضی اوزان بدست آوریم. 

انتهای پیام /

برچسب ها: محمد بنا ، کشتی ، شیراز ، فرنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
واقعا بنا گل کاشت اذیتش نکنید بزارید ازاد باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
واقعا شما اینقدر منفی نباشید به بنا مشورت و کمک بدهید هرچی گفت گوش کنید چون تونسته و میتونه و کاری کرده کارستون چون
آقای بنا راست میگه ...! بیخودی جبهه نگیرید،این همه سال پول و سرمایه کشور به همه رشته های ورزشی دادند که موفقیتی حاصل شود،درطول ادوار المپیک در همه رشته ها افتخار ایران کشتی آزاد بوده که اکثریت مدال های المپیک در همه رشته ها را بدست آورده گمونم کلا حدود 38 یا 40 مدال که از این مدال های کشتی در طول کل تاریخ المپیک فقط وفقط 5تایش طلا بوده است آقایان تختی، حبیبی،موحد،خادم،آخریش هم 15سال پیش دبیر،حالا یکی اومده کشتی فرنگی که مال غربیهاست و ما کلا خیلی توش افتخار نداشتیم را به جایی رسونده که با کلی حق کشی و ناداوری در یک المپیک 3تا مدال طلا میاره ....،!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
انقدر تو کار محمد بنا دخالت نکنید تیم ملی رو به اون بسپارید
اون از همه صلاحیتش بیشتره
از اون پولهایی که به کی روش میدن به بنا بدن همیشه اولیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
چرا اینفدر دخالت میکنید. بگذارید بنا تصمیم بگیرد. شورش را در آوردین
آخرین اخبار