رئیس کمیته ورزش ها و بازی های الکترونیک استان اصفهان گفت: به دلیل استقبال اصحاب رسانه از مسابقات رایانه ایی مسابقات کشوری این رقابت ها دهه فجر امسال در اصفهان برگزار میشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد مهدی کاظمی افزود: با جذب اسپانسر و موافقت رئیس انجمن ورزش ها و بازی های الکترونیک کشور میزبانی این رقابت ها به استان اصفهان سپرده شده است.

وی به برنامه های این کمیته در سال 95 اشاره کرد و گفت: طبق تعاملی که با آموزش و پرورش انجام شد تابستان امسال اولین دوره مسابقات بازی های رایانه ایی دانش آموزی را در دو گروه دختران و پسران برگزار خواهیم کرد.

کاظمی با بیان اینکه نشست های زیادی با شرکت مخابرات اصفهان داشته ایم عنوان کرد: با این شرکت تعامل کرده ایم تا به کاربران خانگی اینترنتی با حجم مناسب و سرعت بالا برای انجام مسابقات آنلاین اختصاص داده شود.

رئیس کمیته ورزش ها و بازی های الکترونیک استان اصفهان در پایان به حضور این کمیته در جشنواره فناوری های نوین شهرداری در شهریور اشاره کرد و گفت: این جشنواره با حضور 30 شهردار از سراسر دنیا و 1500 شهردار کشور برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار