در حال حاضر ۱۲۰ هزار تبعه خارجی از جمله تبعه افغانی و عراقی دارای کارت اقامت در استان اصفهان زندگی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر كل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح آمایش ۱۱ اتباع بیگانه در استان اصفهان گفت: این طرح از ابتدای اردیبشهت ماه در اصفهان آغاز و تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

مهدی سلیمانی با بیان اینکه همه اتباع افغانی دارای كارت آمایش ۱۰ و اتباع عراقی دارای كارت هویت ۹ باید برای تمدید اقامت به دفاتر كفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی در استان مراجعه کنند، اضافه کرد: در استان اصفهان ۲۴ دفتر کفالت وظیفه اجرای این طرح را برعهده دارند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان تاکید کرد:طرح آمایش اتباع خارجی در واقع به روزرسانی آمار و اطلاعات اتباع خارجی برای توزیع مناسب جمعیت در پهنه سرزمین و هماهنگی برنامه‌های مورد نیاز در عرصه‌های مختلف است.

سلیمانی با اشاره به اینکه کارت آمایش اتباع بیگانه برای افراد بالای ۱۰ سال صادر می‌شود، افزود: اتباع خارجی در زمان مراجعه به دفاتر كفالت علاوه بر مدرك اقامتی قبلی خود بایستی هزینه های مربوط به تمدید كارت آمایش و كارت كار خود را بر اساس مصوبه مراجع ذیربط پرداخت کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار