نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان،گفت: مشکل کمبود قاضی در استان کرمان طی یک مدت کوتاه قابل حل نیست و باید در بازه زمانی مناسبی اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، آیت الله سید یحیی جعفری در دیدار با معاون فرهنگی قوه قضائیه افزود: مسئولان قضایی استان کرمان از جمله مسئولان طراز اول، با ایمان، با تقوا، اهل فکر و دانش هستند و تا کنون نیز حوزه های قضایی استان کرمان را به خوبی مدیریت کرده اند.

وی اظهار کرد: کار قضاوت و ساماندهی مسائل قضایی هم اهمیت و ارزش زیادی دارد و هم کار دشواری است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت می تواند زمینه ای برای کار قضاوت باشد، گفت: همه مسئولان امروز کشور روزی در نزد معلم و معلمانی آموزش دیده اند.

وی تاکید کرد: آغاز آموزش از مراحل ابتدایی بسیار مهم است زیرا اگر بخواهیم برنامه های خود را از دانشگاه آغاز کنیم، خیلی دیر است.

وی ادامه داد: اگر حوزه تعلیم و تربیت درست شود، همه دستگاه های کشور از جمله دادگستری و استانداری نیز درست می شوند.

وی گفت: اگر مردم احساس کنند که تبعیضی در کار است، تحلیل های نادرست ارائه می شود و دستگاه قضائی نیز از این موضوع مستثنی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مسئولان تراز اول باید نظارت دقیقی بر زیر مجموعه خود داشته باشند تا از بروز تخلفات احتمالی جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: اگر خدای نکرده مردم نسبت به دستگاه قضایی بدبین شوند به سایر حوزه ها نیز خدشه وارد می شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کمبود ، قاضی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار