معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت :انواع ویروس های اخلاقی در بین برخی مراجعان دستگاه قضایی وجود دارد و به همین منظور باید حفاظت فرهنگی و معنوی بیشتری از کارکنان این حوزه انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام هادی صادقی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: ما همیشه نیازمند گرفتن حمایت، هدایت و همکاری های خاص و ویژه از ائمه جمعه هستیم و این اقدام اثربخشی و نتیجه بخشی اقدامات فرهنگی را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: همه نهادها باید با همکاری یکدیگر در مسیر ارتقای فرهنگ عمومی تلاش کنند.

وی بیان کرد: معاونت فرهنگی از حدود چهار سال قبل در قوه قضائیه تشکیل شده است تا نسبت به ارتقای فرهنگی و اخلاقی درون قوه و نیز بهبود وضعیت فرهنگ عمومی اقدام کند.

معاون فرهنگی قوه قضائیه اظهار کرد: همکاران قضایی که به طور طبیعی در معرض انواع آسیب ها هستند زیرا انواع ویروس های اخلاقی در بین برخی مراجعان دستگاه قضایی وجود دارد و به همین منظور باید حفاظت فرهنگی و معنوی بیشتری از کارکنان این حوزه انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم حفظ جایگاه و شان دستگاه قضائی عنوان کرد: مردم ما در رعایت حقوق یکدیگر آنگونه که شایسته است آگاهی ندارند و در بسیاری از موارد این حقوق را رعایت نمی کنند که منجر به وقوع نزاع ها و اقدامی از جمله آن می شود.

حجت الاسلام صادقی گفت: برنامه های متعددی نیز در حوزه فرهنگی قوه قضائیه تدوین شده که با پشتیبانی مسئولان استانی به ویژه ائمه جمعه اجرایی می شوند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این نشست گفت: آیت الله جعفری همواره حامی و پشتیبان دستگاه قضایی هستند.

یدالله موحد افزود: رهنمودها و حمایت های معنوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان همواره برای دستگاه قضایی استان راهگشا است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار