معاون اجرایی دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه با برگزاری نمایشگاه هسته های نوع آوری و کار آفرینی سعی در ایجاد اشتغال دانشجویان دارد.

حسین اکبری معاون اجرایی دانشگاه پیام نو در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کارها ی حوزه کار آفرینی این دانشگاه اظهار داشت: در دانشگاه پیام نور تهران نمایشگاهی باهدف ایجاد هسته های کار آفرینی و نوع آوری در کسب و کار با حمایت انجمن هنر های تجسمی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری هسته نوآوری کسب و کار و هنرآفرین دانشگاه پیام نور استان تهران و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران در دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب به عنوان نماینده این دانشگاه برگزار می شود. 

اکبری در خصوص ایجاد هسته های نوآوری کسب و کار و هنرآفرین دانشگاه پیام نور گفت:ئاین دانشگاه تاکنون کارگاه های آموزشی متعددی را در راستای کارآفرینی و کسب و کار ویژه دانشجویان رشته هنر برگزار کرده است و بنا دارد با اقداماتی مشترک با مراکز فرهنگی و هنری فعالیت های کارآفرین و هنر آفرینی خود را افزایش دهد. 

وی یاد آور شد: این نمایشگاه با هدف ایجاد ظرفیت های کارآفرینی در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.