تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین برای آمادگی در مساقات چک اواخر هفته وارد اردو می شوند

به گزارش خبرنگارگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین که تاکنون موفق به کسب 6 سهمیه ریو شده است برای دریافت آخرین سهمیه پارالمپیک عازم مسابقات جهانی چک می شود.
 
 برای آمادگی بیشتر برای این مسابقات ، کمانداران روز چهارشنبه 5 خرداد ماه وارد سومین مرحله اردوی آمادگی در محل فدراسیون می شوند.این مرحله از اردو تا 22 خرداد ماه ادامه دارد و پس از ان تیم به رقابت ها اعزام می شود.
 
براین اساس زهرا نعمتی، ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، محدثه کهنسال، هادی نوری و مجید کاکوش که صاحب سهمیه پارالمپیک هستند که همراه با سیده زهرا حسینی، سمیه عباسپور، فرزانه عسگری امیدهای کسب سهمیه و  اصغر فتاحی اردونشینان تیم ملی تیر و کمان را تشکیل می دهند.
 
کمانداران  تمرینات خود را زیر نظر آلگ نیکولاویچ و مونیکا سیموئز سرمربی و مربی اوکراینی همراه با سعید اصغری گنجی و جبرائیل عبادی (مربیان) پیگیری می کنند.این اردو با سرپرستی مهسا محمدزاده و حجت‌الاسلام وحید رحمانی نماینده فرهنگی در تهران برگزار می شود.  
 
تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین بدون حضور زهرا نعمتی متشکل از 9 ملی پوش به مسابقات چک اعزام می شود تا علاوه بر کسب سهمیه ، رنکینگ جهانی و کلاسبندی اصغر فتاحی را نیز ثبت کند و امیدوار است با موافقت در تغییر کلاسبندی سیده زهرا حسینی از W2 به W1 شانس کسب سهمیه ریو را به دو سهم افزایش دهد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار