نماینده مردم تهران گفت:منتخبان وکلای کل ملت باشند نه صرفا کارپرداز حوزه انتخابیه.

منتخبان وکلای کل ملت باشند نه صرفا کارپرداز حوزه انتخابیه
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان احمد توکلی در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس ضمن تشکر از تمام ارکان اداری مجلس که از وی و سایر نمایندگان پشتیبانی کردند، گفت: از مرکز صوت، تصویر، سازمان‌های تکمیل‌کننده، ترابری، حفاظت، بانک‌ها و... درخصوص ارائه خدمات خوب تشکر می‌کنم.
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس به اینگونه بوده که نمایندگان تهران بار مسائل کلان کشور را بر دوش می‌کشیدند، افزود: این کار ممکن است در مجلس بعدی سخت باشد و ممکن است تجربیاتی که در مجلس نهم بود را در مجلس دهم شاهد نباشیم، از این‌رو باید دوستان با همکاری یکدیگر مسائل ملی را بررسی و مرتفع کنند.
 
وی افزود: نمایندگانی که از شهرستان‌ها به مجلس وارد می‌شوند باید از اینکه صرفاً تبدیل به کارپرداز حوزه انتخابیه خود شوند پرهیز کنند.
 
توکلی اظهار داشت: شما نمایندگان ملت هستید و شأن شما اقتضاء می کند که مسائل کلان ملی را مورد بررسی قرار دهید و بهتر از گذشتگان عمل کنید.
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خطاب به منتخبان مجلس دهم گفت: فرض کنید تنها برای یک دوره نماینده شده‌اید، زیرا اگر این گونه فکر کنید آرای امروز شما تابع 4 سال بعد نشده و تابعی از واقعیت ملت ایران خواهد بود.
 
وی ادامه داد: به برادران و خواهران اصلاح‌طلبم توصیه می‌کنم با تجربه‌ای که از گذشته کسب کرده‌اند، در خدمت مردم باشند و به مطالبات مردم توجه کنند.
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه مسلم است کمک به مردم در حوزه‌های اقتصادی بهترین اقدام ممکن است.
 
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار