تاج: فینال جام حذفی هر ساله در خرمشهر برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: طبق تصویب هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون مقرر شد تا فینال جام حذفی هر ساله در خرمشهر برگزار شود.

تاج: فینال جام حذفی هر ساله در خرمشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ تاج در مراسم رونمایی از مدال‌های قهرمان جام حذفی اظهار کرد: مدال‌های قهرمان جام حذفی فقط امسال رونمایی شد و سال‌های بعد هم شکل مدال‌ها به همین صورت است.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر ذوب آهن به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود نمی‌کرد در آن صورت فینال جام حذفی را 3 خرداد ماه برگزار می‌کردیم.

مسئولان ذوب آهن درخواست داشتند تا این بازی عقب بیافتد اما به علت اردوی تیم ملی نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

تاج بیان کرد: رزمندگان اسلام هم در همین گرمای هوا خرمشهر را آزاد کردند. به مناسبت  گرامیداشت تلاش‌های رزمندگان ،بازی در خرمشهر برگزار می‌شود. همچنین فینال جام حذفی هر سال در خرمشهر برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: مدال‌ها شبیه پلاک‌های رزمندگان است  و جدای از اینکه  چه تیم‌هایی به فینال برسند، این مسابقات در خرمشهر برگزار می‌شود.
 من 6بار و بقیه همکاران 10 بار به این شهر رفتند و ورزشگاه خرمشهر تکمیل شده است . چمن ورزشگاه عالی است و آماده برگزاری یک فینال خوب است.

وی در پایان ضمن تشکر از سردار باقری و باران چشمه برای حضور در مراسم رونمایی خاطر نشان کرد: این رونمایی فقط یک بار انجام می‌شود و سال دیگر این اتفاق رخ نمی‌دهد شب قبل از برگزاری فینال از محل عملیات کربلای 5 تا خرمشهر مدال‌ها انتقال داده می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تاج ، فوتبال ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار