جوانب امنیتی برای نمایندگان ما در ایران انجام شده ونمایندگان کنفدراسیون آسیا شرایط امنیتی حضور در ایران را بررسی می کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛محم هبداله بن هزام الظاهری دبیر کل موقت فدراسیون فوتبال امارات در باره دیدار های نماینگان این کشور در ایران در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا معتقد است:فدراسیون فوتبال امارات تمهیدات لازم را برای دیدار تیم های النصر و العین امارات در ایران بررسی کرده است و ماموران امنیتی و نمایندگان کنفدراسیون آسیا این بازی ها را و شذرایط میزبانی ایران را تحت نظر خواهند داشت.

تامین امنیت نمایندگان امارات در اولویت قرار دارد!

هزام الظاهری تاکید کرده است برای این دیدار نمایندگان کنفدراسیون آسیا عهد داده اند که موارد را بررسی کنند تا این 2 بازی بدون مشکل حاشیه ای در ایران انجام شود.

این گزارش و اظهار نظر های توهم زا از سوی اماراتی ها در حالی هر روز منتشر می شود که ایران در اکثر دیدارهایی که به عنوان میزبان حضور داشته تیم های میهمان در نهایت آرامش و احترام حضور خود ر ایران را سپری کرده اند و به نظر می رسد این بار ترس از شکست در مقابل نممایندگان ایران باعث فرار به جلوی مسئولاتن اماراتی شده است تا بهانه ای برای شکست احتمالی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
............ با این کارها می خواهند بگویند که کشور ما وبویژه دلیران ایران مردم شرافتمند تبریز امنیت آنها را در خطر می اندازند ویا کشور ما امنیت ندارد همان چیزی که در کشور آنها نیست
آخرین اخبار