با کشف این باند در مجموع هشت باند و شبکه توزیع مواد مخدر دستگیر و متلاشی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان  ؛مدیرکل اطلاعات استان سمنان گفت: در سال جاری با اشراف اطلاعاتی و مدیریت و پیگیری اداره کل اطلاعات این استان و با همکاری سازمان اطلاعات استان تهران از یک باند بین المللی بیش از یک تن مرفین کشف و ضبط شد.

سید عیسی موسوی با اشاره به دستگیری سه نیروی اصلی این باند افزود: با کشف این باند در مجموع هشت باند و شبکه توزیع مواد مخدر دستگیر و متلاشی شدند.

وی کانون اصلی این شبکه موادمخدر را کشور افغانستان دانست و اظهار داشت: این اداره کل با رویکرد شناسایی باند های کلان مواد مخدر و باندهای بین المللی این حوزه، محموله یاد شده را از مبدا تا مقصد شناسایی و در شهری ری کشف و ضبط کرده است.

وی رفع تصرف 76 هکتار به ارزش 164 میلیارد ریال در حوزه مسکن و شهرسازی و منابع طبیعی ، بازگشت ارقام اختلاس و صندوق ها به ارزش 40 میلیارد ریال، پیشگیری و اطلاع رسانی از انحرافات و تضییع حقوق بیت المال درقراردادها و تسهیلات به ارزش 150 میلیارد ریال، همکاری در وصول تسهیلات معوقات بانکی به ارزش 300 میلیارد ریال، شناسایی فرار مالیاتی و اخذ حقوق دولتی به ارزش 30 میلیارد ریال، شناسایی و برخورد باشرکت های هرمی، شناسایی و کمک در جهت رفع تصرف اراضی دولتی بیش از 350 هکتار، پیگیری مستمر در جهت پرداخت مطالبات در واحدهای تولیدی، برخورد با قاچاق کالا را از جمله اقدامات این اداره کل در سال 94 برشمرد.

مدیرکل اطلاعات استان سمنان کشف و ضبط 2 هزار و 237 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی از باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر ، شناسایی یک آشپزخانه تولید و توزیع شیشه در حوالی شهر سمنان، برخورد با جاعلان وغاصبین عنوان وزارت اطلاعات و بیت مقام عظمای ولایت و کشف 43 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز را از دیگر اقدامات این اداره کل ذکر کرد.

موسوی با اشاره به نقش موثر اطلاع رسانی مردم و همکاری آنان با وزارت اطلاعات گفت: انتظار این اداره کل از مردم همیشه در صحنه این استان این است که این همکاری با این اداره کل را بیش از پیش ادامه داده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک، مراتب را به شماره 113 این نهاد اطلاع دهند.

 انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.