بزرگترین واحد تولیدی پلی‌اتیلن در سمنان در زمینی به مساحت سه هکتار احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مدیرعامل شرکت پل آب قومس گفت: این شرکت در پنج فاز طراحی شده و فاز اول آن هم‌زمان با هفته دولت به بهره‌ برداری می‌رسد.
مرتضی داودی افزود: این واحد بزرگترین واحد تولیدی پلی‌اتیلن در استان سمنان است و در زمینی به مساحت سه هکتار احداث می‌شود.

وی با اشاره به آغاز احداث بزرگترین شرکت تولید پلی‌اتیلن در سمنان خاطرنشان کرد: فاز اول این شرکت با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و هم‌زمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل این شرکت تولیدکننده پلی‌اتیلن گفت از آغازعملیات اجرایی فاز نخست این کارخانه در یک هزار و 270 مترمربع خبرداد و گفت: در فاز نخست این شرکت سوله و ساختمان اداری این شرکت احداث می‌شود.

داودی با اشاره به برنامه‌ریزی برای میزان محصول تولیدی این شرکت در بخش‌های مختلف گفت: تولید 35 هزارتن مواد پلی‌اتیلن برای مواد پلی‌اتیلن برای سال اول برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت پل آب قومس با اشاره به برخی مصارف محصولات این شرکت گفت: در فاز اول تولید در این شرکت سالانه 35 هزار تن مواد پلی‌اتیلن تولید می‌شود که برای آب شرب و کشاورزی کاربرد دارند.

وی تولید سالانه سه هزار تن لوله‌های پری پتیلن را از اهداف این شرکت در فازدوم عنوان کرد و گفت: در فازسوم نیز ساخت مخازن پلی‌اتیلن در این شرکت هدفگذاری شده است.
وی افزود:  تولید لوله‌های فاضلاب و زیرساخت‌های لازم برای ساخت لوله‌های گاز از جنس پلی‌اتیلن از اهداف این شرکت در فازهای چهارم و پنجم است.
انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار