تفاهم نامه همکاری دو جانبه در زمینه توسعه گردشگری بین روسای اتاق بازرگانی فوجو چین و اصفهان امضا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این تفاهم نامه همکاری دوجانبه گردشگری در سفر عبدالوهاب سهل آبادی رییس اتاق بازرگانی اصفهان به چین به امضای او و فان جیان مین رییس اتاق بازرگانی فوجو رسیده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: توسعه زیرساخت های گردشگری، مدیریت و تسهیل امور گردشگری شهرهای فوجو و اصفهان همچنین شرایط مطلوب اصفهان برای سرمایه گذاری شرکت های چینی در زمینه گردشگری از مفاد این تفاهم نامه همکاری دوجانبه است.

عبدالوهاب سهل آبادی با اشاره به سابقه دیرینه همکاری اقتصادی ایران و چین گفت: این همکاری ها به خصوص در دوران تحریم گسترش یافته وچین روابط مطلوبی با اصفهان داشته است.

تفاهم نامه همکاری دوجانبه اتاق فوجو چین و اصفهان در سفر هیات سه نفره رییس و اعضای اتاق بازرگانی به اجلاس اتحادیه شهرهای دریایی و زمینی در فوجو چین امضا شده است.

در این اجلاس، فوجو به عنوان نماینده مسیر آبی چین معرفی شده و در نقشه بین المللی این اجلاس تنها نام قزوین به نمایندگی از ایران ثبت شده است و نماینده دیگری از ایران پذیرش نمی شود.

در جریان این اجلاس همچنین قابلیت های شهرهای اصفهان و قزوین، ویژگی های اقتصادی و بسترهای موجود برای گسترش همکاری های این دو استان برای حاضران تشریح شد .




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.