ارومیه؛

افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در شهرستان پیرانشهر

نمایشگاه بزرگ کتاب به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در پیرانشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سیامند جوان بخت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرانشهر گفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، نمایشگاه بزرگی با بیش از ٥٠٠٠ جلد کتاب در موضوعات مختلف و متنوع علمی، فرهنگی، هنری، دینی،تاریخی، اجتماعی، پزشکی، ورزشی،روانشناسی،آرایشی و بهداشتی،آشپزی و خانه داری، تغذیه و تربیت کودک،زناشویی، زبان، ادبیات، رمان، کودکان، نوجوانان و جوانان و... در محل سالن نمایشگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تخفیف ٤٠% وبا حضور فرماندار، امام جمعه و روسای ادارات و ارگانهای سطح شهرستان از مورخه ٣ خرداد ماه سال جاری به مدت ١٠ روز افتتاح شد.

وی افزود: این نمایشگاه جهت رفاه حال همشهریان و بنا به درخواستهای جمع زیادی از شهروندانی که به هر عنوان نتوانستند از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید نمایند و همچنین به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و با دعوت و همکاری انتشارات فرهنگ جامع تهران که از انتشارات برتر و با سابقه کشور می باشد برگزار شد.

جوان بخت اضافه کرد: از عموم همشهریان خصوصا نوجوانان، جوانان و دانشجویان علاقمند به کتابخوانی دعوت نمود که با حضور در این نمایشگاه و با قیمت مناسب کتابهای مورد علاقه خود را تهیه کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.