ارومیه؛

افتتاح نخستین کیوسک خدمات سنجش سلامتی و توسعه ورزش همگانی در ارومیه

نخستین کیوسک خدمات سنجش سلامتی و توسعه ورزش همگانی آذربایجان غربی طی مراسمی در پارک گوللر باغی ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از ارومیه ، لطیفه مبین عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در این مراسم گفت: ایجاد سلامتی و نشاط پایدار در بین آحاد مردم جامعه از اولویت سازمان مدیریت شهری است که می تواند موجب پیشگیری از وقوع بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی شود.

وی اظهار کرد: ایجاد خانه های سلامتی در پارک ها و اماکن عمومی و تفریحی نیازمند هم افزایی و عزم جمعی در بین مسئولان در استفاده از تمامی داشته های سخت افزاری و نرم افزاری موجود است.

همزمان با افتتاح نخستین کیوسک خدمات سنجش سلامتی و توسعه ورزش همگانی آذربایجان غربی، بازی های بدمینتون، فریزبی، داژبال، شطرنج و تیر و کمان در قالب ورزش های همگانی با شرکت عموم مردم و با همت هیات ورزش های همگانی استان در پارک گوللر باغی ارومیه برگزار شد.

همزمان با افتتاح این کیوسک، مسئولان حاضر در مراسم ضمن بازدید از امکانات نخستین کیوسک خدمات سنجش سلامتی، مورد تست نیز قرار گرفتند.

اندازه گیری میزان چربی زیر پوست، اندازه گیری درصد مایعات بدن، اندازه گیری درصد پروتئین و مواد معدنی بدن، سختی شریان و فشار خون، تست صافی کف پا، تست انسداد و محدودیت های ریوی، انعطاف پذیری ناحیه پشت بدن، اندازه گیری قدرت عضلات و ارائه مشاوره تغذیه ای و ورزشی از تست های قابل انجام در این کیوسک می باشد و پس از انجام تست های لازم، کارت سلامتی برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد.

کیوسک سنجش سلامتی و توسعه ورزش همگانی همه روزه در محل بوستان گوللرباغی ارومیه آماده ارائه خدمات به علاقه مندان است.

در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و رئیس دانشگاه ارومیه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.