فرمانده انتظامي بم از کشف36 هزار ليتر فرآورده سوختي غيرمجاز و انواع کالاي قاچاق به ارزش نيم ميليارد ريال در طرح ويژه برخورد با قاچاق کالا و سوخت در اين شهرستان خبر داد.

کشق محموله قاچاق نیم میلیاردی در بمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد رضا فداء گفت: در راستای مبارزه با پديده ناهنجار قاچاق طرح ويژه برخورد با قاچاق کالا و فرآورده ها ی سوختی غيرمجاز در سطح اين شهرستان به اجرا در آمد.

وي افزود: در اين طرح ماموران انتظامي با استقرار در مبادي ورودی و خروجی شهرستان بيش از 30 دستگاه خودرو سبک و سنگين حامل کالاي قاچاق و سوخت غيرمجاز را توقيف کردند.

سرهنگ فداء" با اشاره به ارزش 500 ميليون ريالی مجموع کالاهای کشف شده بيان کرد: اين اقلام شامل برنج، بذر خشخاش، انواع پارچه، برخی داروهای گياهی، لاستيک خودرو و لوازم تزئينی بودند كه به طور قاچاق و از مبادي غيرمجاز وارد کشور شده اند.

وي همچنين با اشاره به پاکسازی برخي مناطق جرم خيز براساس کارهای اطلاعاتی انجام گرفته اظهار کرد: از چند واحد صنفی و تعدادی واحد مسکونی در منطقه خواجه عسگر يك هزار و 700 ليتر سوخت دپو شده و از يک دستگاه اتوبوس مسافربری 13 عدد باطري خودرو بدون مجوز نيز کشف شد.

فرمانده انتظامي بم در پايان با اشاره به کشف 34 هزار ليتر سوخت غيرمجاز در عمليات پليس مبارزه با کالاي قاچاق و ارز اين فرماندهی خاطرنشان کرد: پديده ناهنجار قاچاق مواد سوختي و ورود غيرمجاز کالا ضرر و زيان بسياري به اقتصاد کشور وارد مي سازد از اين رو برخورد پليس با اين پديده زيان بار قاطع خواهد بود.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: بم ، قاچاق ، انتظامی ، پاکسازی ، دپو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار