مديركل حمل و نقل و پايانه های استان گفت: مركز تخصصی طب كار استان در راستای بهبود و ارتقای سطح خدمات ارائه شده به رانندگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بهمن خسروانی با بيان اينکه مركز تخصصی طب كار استان در راستای بهبود و ارتقای سطح خدمات ارائه شده به رانندگان است. افزود:  در اين مركز  ضمن توسعه و اخذ مكان جديد و مناسب، از مجهزترين امكانات و كادر مجرب بهره گيری می شود.

وی  گفت:اهميت و جايگاه اين مركز در تضمين سلامت شغلي رانندگان و در نتيجه كاهش سوانح و حوادث جاده ای ناشی از عدم سلامت جسمی و روانی رانندگان است.

خسروانی افزود: مشاركت در تأمين سطح سلامتی افراد جامعه به ويژه مشاغلی كه در ارتباط مستقيم با جان انسانها هستند از مهمترين وظايف كاركنان بهداشتی- درمانی بوده كه با توجه به روند صنعتی شدن جامعه  اهميت اين موضوع بيش از پيش نمايان شده است.

 وی  ادامه داد: مراكز تخصصی طب كار ضمن  انجام فعاليتهايی نظير:  انواع معاينات صدور كارت سلامت ،بدو استخدام، معاينات ادواری،تطابق باكار،بازگشت به كار و معاينات حين بازنشستگی و خروج ازكار برای رانندگان ، نقش مهمی در افزايش صحت و سلامت شغلی و همكاری باصنعت عظيم حمل و نقل جاده ای دارد.


انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.