معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: چهل و نهمین اجلاس معاونان پژوهشی و فناوری دانشگاه‌های کشور به میزبانی اردبیل طی دو روز آینده برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ وحید احمدی افزود: چهل و نهمین اجلاس معاونان پژوهشی و فناوری دانشگاه‌های کشور به میزبانی اردبیل طی دو روز آینده برگزار می‌شود و ما برای میزبانی این اجلاس شهرهایی را انتخاب می‌کنیم که قبلاً این اجلاس برگزار نشده که در حال حاضر 10 منطقه آموزش عالی در سطح کشور طبقه‌بندی شده و هر منطقه برنامه خود را در این اجلاس سراسری ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد: معمولاً در اجلاس معاونان پژوهشی و فناوری دانشگاه‌های کشور مروری بر عملکرد حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها می‌شود که بررسی وضعیت دانشگاه‌ها، چالش‌ها و برنامه‌های آینده در این اجلاس مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این اجلاس با تشکیل کمیسیون‌هایی موضوعات اساسی وزارت علوم مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد که در مرحله اول حول محور نحوه تعامل دانشگاه‌ها و مراکز عالی با نهاد استاندارد کشور به منظور استاندارد کردن دانشگاه‌ها، ساماندهی مراکز آزمایشگاهی در دانشگاه‌ها و ایجاد و راه‌اندازی شبکه‌های آموزشی در کشور از برنامه‌های حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.