معاون امور مجلس و استان های صدا و سیما گفت: غرب به دنبال نفوذ فرهنگ خود در لابه لای فرهنگ اصیل ایرانی بوده و رسانه ملی باید در برابر این تهاجم فرهنگی تمام قد بایستد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه استودیو سیمای بروجرد اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با هدف براندازی نظام نوپای ایران از هیچ حربه ای دریغ نکرد و بعد از شکست های متوالی در زمینه های نظامی، اقتصادی حالا با تهاجم فرهنگی قصد ترویج فرهنگ بی دینی خود به مردم ایران را دارد.
 
وی رسانه ملی را پیوند دهنده بین اقوام ایرانی دانست و اظهار داشت : این سرمایه بزرگ باعث وحدت و همدلی بین ملت شده و بعد از ایجاد امنیت و همدلی این رسانه است که میتواند با آموزش صحیح سبک زندگی و فرهنگ و آداب رسوم ملت ایران را به هم نزدیک کند.
 
معاون امور مجلس و استان های صدا و سیما  توسعه را از مهمترین رموز پیشترفت برشمرد و بیان داشت: زمانی توسعه به هدف خود خواهد رسید که رسانه باشد و موفقیت مسئولین می تواند در رسیدن به هدف نهایی که همان توسعه پایدار است در رسانه ها به اطلاع مردم برسد.
 
وی راه اندازی شبکه های استانی و انتقال فرهنگ و گویش های محلی را یکی از مهمترین ابزار خواند و افزود : این امر باعث زنده شدن آداب و رسوم و فرهنگ های اصیل ایرانی و سبب شناخت مردم از لهجه ها و گویش های محلی می شود.
 
معاون امور مجلس و استان های صدا و سیمای کشور استفاده از ظرفیت های فرهنگی، هنری، اجتماعی، و سلایق سیاسی و اقتصادی کشور را از دیگر اهداف صداوسیما برشمرد و افزود: زمانی که فرصت انتقال با این گونه فرستنده ها وجود دارد می توان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جهموری اسلامی ایران گامهای موثری برداشته و از همه ظرفیت ها بهره مند شد.
 
حجت الاسلام موسوی مشارکت و همدلی مردم را رمز موفقیت ملت ایران در طول 37 سال گذشته دانست و گفت : همدلی و وحدت بین مسئولین می تواند دشمن را در همه زمینه ها به خصوص تهاجم فرهنگی زمین گیر کند و این مستلزم وحدت بین ملت ایران است.
 
وی در پایان اظهار داشت: در بسیاری از مراکز استانها که بر گرفته از فرهنگ اصیل ایرانی آن استان به شمار می رود، بسیاری از استعدادها از مناطق مختلف شناسایی و به عنوان گسترش فرهنگ اصیل ایرانی مورد توجه قرار می گیرند.
انتهای پیام /ا

برچسب ها: ضرورت ، مقابله ، رسانه ، ملی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.