واگذاری نفت قانونی است و نماینده وزارت ورزش که رییس کمیسیون ماده 5 است میتواند اعمال نظر کند.

دیگر فسخ قرارداد یکطرفه نداریم/ ناراحتم ولی انتقال نفت قانونی استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره جلسه امروز  سازمان لیگ گفت: در جلسه امروز دو موضوع مطرح شد. نکته اول در خصوص آیین‌نامه‌ای بود که اگر هر ورزشکاری زیر 50 درصد از قراردادش را می‌گرفت می‌توانست قرارداد خود را فسخ کند. قرار شد این موضوع یعنی فسخ یک طرفه تا نوشتن آیین‌نامه جدید معلق شود.
 
وی  در ادامه افزود: مورد دیگر مورد بحث در مورد توپ‌هایی بود که سازمان لیگ در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌داد. با ارزیابی که از باشگاه‌ها و مدیریت تیم‌های ملی داشتیم آنها رضایت داشتند و تصمیم این بود که این سرمایه حفظ شود.
 
قنبرزاده در خصوص مدیریت باشگاه نفت تهران، هم افزود: وقتی کسی دوران مدیریتش تمام می‌شود بصورت قانونی دیگر مدیر نیست. من هم اگر در لیگ بودم یا قرارداد را تمدید می‌کردیم یا مدیر جدید انتخاب می‌شد. بنابراین وقتی باشگاه به فروش می‌رسد مدیریت قبلی معنایی پیدا نمی‌کند و فعلا ابراهیمی کارهای سرپرستی را انجام می دهد.
 
قنبرزاده خاطرنشان کرد: هیأت امنا تقاضا داشت با توجه به فعالیت 10 ساله من در باشگاه‌داری در کمیته واگذاری باشم. بحث واگذاری نفت تا هفته آینده قطعی خواهد شد.
 
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه آیا ماندن شما در باشگاه نفت به سرنوشت این باشگاه بستگی دارد، هم گفت: وقتی نفت واگذار شود هیأت امنای قبلی وجود خارجی ندارند. البته مدیریت جدید می‌تواند از ارکان باشگاه استفاده کند. تعدادی از بازیکنان هم با نفت قرارداد دارند و ادامه همکاری شان بستگی به مالک جدید دارد.
 
وی دباره قانونی بودن انتقال تیم نفت هم تصریح کرد: از  واگذاری این باشگاه ناراحتم اما این نکته را باید بگویم تمامی موارد انتقال قانونی است ,وکمیته  واگذاری که  از حقوقدانان معتبری تشکیل شده , تمام مطالبات بازیکنان را هم درنظر گرفته اند،و در مکاتباتی با وزارت ورزش داشتیم قرار شد نماینده‌ای از سوی وزیر معرفی شود   که رئیس کمیسیون ماده 5 است  ومی‌تواند اعمال نظر کند.
 
قنبرزاده همچنین درخصوص اهلیت خریداران  هم افزود: اینکه چه کسانی اهلیت خریدن باشگاه  نفت  را دارند , من به این موضوع ورود نمی‌کنم , اگر قانون اجازه نمی‌دهد نفت به خارج از تهران واگذار شود وزارت ورزش در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد  ,مزایده و مذاکره بهترین راه است. هفته آینده که قیمت معلوم شد مذاکرات را آغاز می‌کنیم و اولویت با خریداران تهرانی است 
 
قنبرزاده درپایان درباره قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس هم گفت : من جزئیات قرارداد او را نمی‌دانم اما او باید با مالک جدید تعامل کند. اگر خودم مدیر باشگاه بودم با او کنار می‌آمدم. مطالبات کلی بیرانوند و سایر اعضای تیم در توافق وزارت ورزش و باشگاه مشخص شده است. انتقال نفت هم منوط به پرداخت کلی است. هر کسی که ریالی طلب دارد تا وقتی مطالباتش را به صورت کامل نگیرد سند جابه‌جا نمی‌شود. به عنوان مثال اگر نفت 8-7 میلیارد بدهی دارد خریدار باید این بدهی را بپردازد و باقی مطالبات را به باشگاه نفت بدهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار