350 خانواده زندانی درشهرستان کرمان به صورت دائم تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، به مناسبت پنجم خرداد روز نسیم مهر و حمایت از خانواده های زندانیامروز مراسمی با حضور جمعی از زندانیان و خانواده های آنها در اداره کل زندان ها برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل زندان های استان کرمان گفت : کمک های مردمی، عامل مهمی برای ارائه خدمات هر چه بهتر به خانواده های محروم مددجویان زندان هاست.

علی ولی نیا افزود: وقتی سرپرست خانواده وارد زندان می شود خانواده دچار مشکلات مالی ، اقتصادی و گاهی اوقات فرهنگی می شوند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان اصلی خانواده ها هستند خاطر نشان کرد: با زندانی شدن سرپرست خانواده مشکلات بر دوش خانواده است .

وی تأکید کرد : در این راستا همت مسئولان و خیرین می تواند پشتوانه این خانواده باشد .
همچنین در این مراسم مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان استان کرمان گفت: انجمن حمایت زندانیان استان کرمان، خانواده 350 مددجوی زندان های استان کرمان را زیر پوشش دارد.
اکبر افضلی افزود: خیران استان کرمان هم می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب30112095981نزد بانک رسالت به نام انجمن حمایت زندانها واریز کنند.
وی خاطر نشان کرد : این انجمن برای تأمین هزینه های تحصیلی، درمانی، بهداشتی و ورزشی مددجویان زندان ها و خانواده آنها کمک های شایانی می کند
افضلی از خیران خواست در راستای کمک به خانواده های نیازمند زندانیان همواره یار و یاور انجمن حمایت زندانیان باشند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار