رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از مستندسازی برنامه‌های فرهنگی و معنوی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اسدی در نشست مشترک مسئولان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان با اعضای هیئت رئیسه و شورای فرهنگی اظهار داشت: برای زمینه‌سازی برای توسعه فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در زمینه فرهنگی، اجتماعی، دینی و سایر موارد مرتبط با مصوبه شورای فرهنگی واحد فعالیت‌های این دانشگاه برای ماندگار کردن و ثبت این فعالیتها مستندسازی می‌شود.

وی، بحث فرهنگی را یکی از مباحث مهم و تأثیرگذار در جامعه هدف به خصوص قشر دانشگاهی ذکر کرد و افزود: تلاش شده در اکثر فعالیت‌های این دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی دانشجویی پیوست فرهنگی لحاظ شود تا از این راه بتوانیم خواسته‌های خود را به نحو ممکن به جامعه هدف انتقال دهیم.

رئیس شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، از آمادگی این دانشگاه برای توسعه فعالیت‌های بین بخشی با ادارات و نهادها خبر داد.

وی افزود: این دانشگاه برای تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان از اول سال‌جاری برنامه‌های ویژه‌ای را در عملیاتی کردن شعار سال تدارک دیده است و در این خصوص از تمام اساتید و دانشجویان که به نحوی ایده و خلاقیت‌های ویژه‌ای دارند حمایت می‌شود.

این مقام مسئول، راه‌اندازی مرکز رشد در واحد اهر را یکی از ابتکارات این واحد برای توسعه و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان برشمرد.

اسدی، برگزاری نشست مشترک مسئولان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان با اعضای هیئت رئیسه و شورای فرهنگی را گامی برای تبادل تجربیات فرهنگی و اقدامی مناسب برای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی عنوان کرد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.