رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از گام های مثبت در جهت اشتغال زایی برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی خبر داد.

حمید رضا عظمتی رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در گفت و گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،گفت: همایش ملی که تا روز ششم خرداد ماه در این دانشگاه دایر است ،که این همایش  همه ساله در راستای بهبود و ارتقاء سطح فرهنگ آموزش کشور برپا می شود و  این بار شعار سال 95 را سر لوحه کار خود قرار داده و به آسیب شناسی معضلات و مشکلات آموزش فنی و حرفه ای پرداخته است.

این همایش که پس از داوری 540 مقاله در حوزه پیشرفت آموزش فنی وحرفه ای ، 156 مقاله علمی را پذیرفته است ، با دعوت از متولیان و مجریان اصلی این عرصه در ایران و جهان در صدد رسیدن به راهکار هایی برای متحول سازی نظام کار و اشتغال بوسیله نیروی انسانی و تولید ملی در کشور می باشد.

وی ادامه داد :آموزش فنی حرفه ای می تواند نقش بسزایی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی داشته باشد و توجه به آن منجر به پیشرفت خواهد شد. 

عظمتی بیان داشت :رويكردی که منجر به اشتغال زایی می شود از جمله مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای شود تا بتواند نیاز کشور را تامین کند. 


وی افزود : در حاشیه مراسم امروز، نمایشگاهی که مورد بازدید قرار گرفت، تبلوری از بحث اشتغال زایی است که در حوزه آموزش فنی و حرفه ای گنجانده می شود.

اهمیت به آموزش فنی حرفه ای از راه های رسیدن به اقتصاد مقاومتی است

اهمیت به آموزش فنی حرفه ای از راه های رسیدن به اقتصاد مقاومتی است


اهمیت به آموزش فنی حرفه ای از راه های رسیدن به اقتصاد مقاومتی است

انتهاي پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار