همزمان با سالروز پیروزی غرور آفرین عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر، آیین عصر شعر و خاطره دفاع مقدس در ارومیه برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه این مراسم در سالن اجتماعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی و با حضور جمعی از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا حضور ترتیب یافت و در آن با ارائه قطعاتی ادبی در قالب شعر وبیان خاطراتی از رشادت ها و دلاور مردی های رزمندگان اسلام سالروز آزاد سازی خونین شهر گرامی داشته شد.

سردار قربان نژاد مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی در این مراسم رهبری و مدیریت امام راحل را مهمترین عامل این پیروزی عنوان کرد و گفت : مردم و نیرو های مسلح با وحدت و هم دلی و بصیرت و مقاومت برگ زرینی در تاریخ معاصر کشورمان ثبت کردند که این روحیه امروز نیز باید حفظ شود .

در این مراسم آقای کبیری نماینده منتخب مردم خوی در مجلس شورای اسلامی و سردار ارجمندی زاده جانشین قرار گاه حمزه سید الشهدا نیز ضمن بیان خاطره از عوامل پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس مطالبی بیان کردند .

درادامه این مراسم همچنین از آقای حامد ولیزاده قاری برجسته استان که در مسابقات بین المللی قرآن کریم به مقام نخست دست یافته است ونیز جمعی از رزمندگان و خانواده های معظم شهدا قدر دانی شد .

رونمایی از 3 جلد کتاب جدید با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه های عصر شعر و خاطره دفاع مقدس در ارومیه بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.