فرماندار ارومیه گفت: ۸۲۲ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی در شهرستان ارومیه ابلاغ شد.

فرماندار ارومیه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به این که اعتبارات تملک دارایی در شهرستان‌ها توزیع شد و اعتبارات شهرستان ارومیه نیز ابلاغ شده است گفت: در سال ۱۴۰۲ ابلاغ اولیه اعتبار تملک دارایی ۶۹۸ میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۳ ابلاغ اولیه اعتبار تملک دارایی ارومیه ۸۲۲ میلیارد تومان است.

غلامحسین عماری با بیان این که باید از ظرفیت نمایندگان مجلس برای توسعه شهرستان استفاده کنیم افزود: خدمات بی سابقه‌ای در دولت سیزدهم در رشد و توسعه شهرستان انجام شد و باید خدمات شهید مظلوم آیت الله رئیسی بیان شود.

مشارکت ۴۷.۵ درصدی مردم ارومیه در انتخابات ریاست جمهوری

وی با اشاره به آمادگی شهرستان ارومیه برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم تصریح کرد: مشارکت گسترده مردم نکته نخست و مهم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و میانگین مشارکت مردم شهرستان ارومیه در دور اول انتخابات ۴۷.۵ بود که امیدواریم دذ دور دوم مشارکت گسترده‌تر شود.

دونفر ازنمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز بر حل مسائل و مشکلات مردم و اتمام طرح‌های محرومیت زدایی در عرصه‌های مختلف تاکید کردند و گفت: اهمیت استفاده از پتانسیل‌های مرزی برای توسعه استان و شهرستان را خاطر نشان ساختند.

شهردار ارومیه نیز در این جلسه با اشاره به شروع نهضت آسفالت ریزی شهری در ارومیه گفت: پیش بینی می‌شود که در سال ۱۴۰۳ بیش از یک و نیم میلیون متر مربع آسفالت ریزی شود.

آقای مهدی زاده با بیان اینکه پل شهدای خدمت با اعتبار ۱۹۲ میلیارد تومان افتتاح شد خاطرنشان کرد: پل b ۴ مجموعه پل‌های آذربایجان با اعتبار ۱۹۶ میلیارد تومان در هفته گذشته افتتاح شد که پل b ۱ از مجموعه پل‌های آذربایجان نیز تا هفته دولت افتتاح می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.