رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمل از ایجاد ۱۰ هزار و ۱۵ فرصت شغلی در بخش‌های مختلف صنعتی، خدماتی و خصوصی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ولی‌الله چلابی با بیان اینکه پارسال تعداد جویندگان کار ثبت‌نام شده این شهرستان در سامانه تعاون حدود 9 هزار و 110 نفر بوده است، گفت: از این تعداد 2 هزار و 560 نفر زن و 6 هزار و 550 نفر مرد است.

وی با تاکید براینکه از این تعداد جویندگان بیشترین سطح فارغ‌التحصیلان کارشناسی و کارشناسی‌ارشد بودند که دیپلم و دوره‌های راهنمایی و ابتدایی بعد آن قرار دارند، افزود: جویندگان کار 8 هزار و 666 نفر بدون مهارت کاری و 444 نفر دارای مهارت هستند.

وی گفت: براساس آمار دریافتی از این سامانه پارسال بیشترین سن جویندگان کار در این شهرستان 25 تا 44 سال با آمار 5 هزار و 105 نفر گزارش شده که مقدار سن 15 تا 25 سال در ردیف دوم ثبت شده است.

دبیر کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان آمل با بیان اینکه با توجه به فعالیت پنج کاریابی در آمل در سال 94 برای فرصت‌های شغلی اعلام شده از سوی این دفاتر 22 هزار و 580 نفر ثبت رسید، افزود: از این تعداد 19 هزار و 530 نفر در بخش صنعت، 23 نفر کشاورزی و 3 هزار و 37 نفر نیز در بخش خدمات فرصت شغلی فراهم شد.

رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی آمل با بیان اینکه هم‌اکنون معرفی‌شدگان به فرصت‌های شغلی در این شهرستان حدود 10 هزار و 15 نفر اعلام شده که در سامانه اداره تعاون به ثبت رسیده است، گفت: از این تعداد 3 هزار و 349 نفر زن و 6 هزار و 666 نفر مردم گزارش شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، ایجاد ، فرصت ، شغلی ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.