جشنواره استانی اسکیت نونهالان خوزستان در خرمشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛این دوره از رقابت ها در رده سنی زیر 10 سال و در پنج زیر رده سنی' 10،9،8،7 سال ' و زیر هفت سال در دو نوبت میان دختران و پسران استان خوزستان برگزار شد.

رئیس هیات اسکیت خوزستان گفت:این رقابت ها با حضور 70 شرکت کننده از برترین اسکیت بازان استان خوزستان با نظارت 21 داور برگزار شد.

الهه موالی زاده افزود:برترین های این رقابت ها از سوی هیات داوران معرفی و تجلیل شدند.وی، شمار اسکیت بازان خوزستانی را 800 اسکیت باز سازماندهی و بیمه شده عنوان کرد و گفت:شمار بیمه نشدگان در این رشته بیش از 3 هزار اسکیت باز برآورد شده است.

رئیس هیات اسکیت خوزستان افزود: به دلیل اینکه بخش اعظم پیست اسکیت خوزستان در اختیار بخش خصوصی است، از نظر بیمه وضعیت نرمالی نداریم.

موالی زاده از راه اندازی آکادمی های اسکیت در شهرستان های استان خبر داد و گفت:با هماهنگی انجام شده، تابستان امسال و به منظور کمک به خانواده ها، در هر شهرستان آکادمی ویژه نونهالان و نوجوانان راه اندازی می شود.

وی از تاسیس پیست سرعت با همکاری یک شرکت خصوصی خبر داد و افزود:تفاهم نامه ای با این شرکت منعقد و مقرر شده، طی سال های 95 و 96 پیست استاندارد 200 متر سرعت با هزینه این شرکت در بندر امام خمینی (ره) ساخته شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.