تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و شرکت مارون منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر پژوهش های کاربردی سازمان آب وبرق خوزستان گفت: این تفاهم نامه در راستای همکاری بین دانشگاه و صنعت در جهت حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان و شناسایی دانشجویان و استادان  نخبه و حمایت از استعدادهای درخشان خواهد بود.

مهرداد حیدری مهمترین اهداف این تفاهم نامه را اجرای طرح های پژوهشی، تولید علم و توسعه فناوری، آموزش متخصص در فناوری های مورد نیاز صنعت آب، شناسایی نخبگان، تبدیل دانشگاه به یک دانشگاه کار آفرین برشمرد.

وی لازمه بهینه سازی و حداکثرسازی ظرفیت و توان دانشگاه و صنعت در تحقق اقتصاد دانش بنیان را پایبندی به مفاد تفاهم نامه دانست و افزود: صرفه جویی در وقت و زمان و عملی شدن برنامه های تعریف شده دستاورد اجرایی شدن این تفاهم نامه خواهد بود.

 شرکت های بهره برداری مارون و زهره و جراحی به عنوان ناحیه علمی صنعت آب و برق شرق خوزستان انتخاب شده اند، که در همین راستا طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، علی مکاری بهبهانی مدیرعامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون به عنوان دبیر ناحیه شرق خوزستان در جشنواره کنفرانس ملی فن آوری های نوین در صنعت آب و برق به مدت یک سال منصوب شد

.انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.